ارائه مبانی اصیل و حقیقی اسلام

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

هدف از ظهور امام زمان علیه السلام تهذیب نفس می باشد

شما فرض‌ کنید: ما با علم‌ جَفْر و رَمْل‌ صحیح‌ به‌ دست‌ آوردیم‌ که‌ ظهور آن‌ حضرت‌ در یک‌ سال‌ و دو ماه‌ و سه‌ روز دیگر خواهد بود. در این‌ صورت‌ چه‌ می‌کنیم‌ ؟ وظیفۀ ما چیست‌ ؟ وظیفۀ ما تهذیب‌ و تزکیه‌ و آماده‌ کردن‌ نفس‌ امارّه‌ است‌ برای‌ قبول‌ و فداکاری‌ و ایثار.

ما هیمشه‌ مأمور بدین‌ امور هستیم‌؛ و پیوسته‌ باید در صدد تهذیب‌ و تزکیۀ نفس‌

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بنده خدا

لزوم توسل به امام زمان علیه السلام به منظور رفع حجاب های ظاهری و باطنی

مجالس‌ و محافل‌ توسّل‌ به‌ حضرت‌ ولیّ عصر بسیار خوب‌ است‌؛ ولی‌ توسّلی‌ که‌ مطلوب‌ و منظور از آن‌ حقّ باشد؛ وصول‌ به‌ حقّ باشد؛ رفع‌ حجب‌ ظلمانی‌ و نورانی‌ باشد؛ کشف‌ حقیقت‌ ولایت‌ و توحید باشد؛ حصول‌ عرفان‌ إلهی‌ و فناء در ذات‌ اقدس‌ او باشد. این‌ مطلوب‌ و پسندیده‌ است‌. و لذا انتظار فرج‌ که‌ حتّی‌ در زمان‌ خود أئمّه‌ علیهم‌ السّلام‌ از بزرگترین‌ و با فضیلت‌ترین‌ اعمال‌ محسوب‌ می‌شده‌ است‌. همین‌ بوده‌ است‌.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بنده خدا

بیداری شب، سرمایه سلوک الی الله

بیداری شب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بنده خدا

کتاب آیین رستگاری

آیین رستگاری



این کتاب حاصل چندین جلسۀ سخنرانی است که حضرت علاّمه آیة الـله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی ـ رضوان الـله علیه ـ پیرامون آداب و ارکان سیر و سلوک إلی الـله و رعایت امور لازمه جهت سیر در راه کمال و سعادت برای یکی از اصدقاء ایمانی خویش جناب آقای دکتر حاج سیّد حمید سجّادی ـ حفظه الـله ـ بیان فرمودند که صوت آن پیاده شده و پس از اصلاح و ویرایشی فی الجمله به همراه مقدّمه و تصحیحات فرزند بزرگوار ایشان حضرت آیة الـله حاج سیّد محمّد محسن حسینی طهرانی ـ حفظه الـله ـ مهیّا برای طبع و نشر گردیده است.

قیمت : 8500تومان

خرید اینترنتی

موافقین ۱ مخالفین ۰
بنده خدا